Officially blog of my life. Just read and shut your fucking mouth. You be nice with me, i will make sure that i be nice with you too :)

22 Ogos 2012

thanks a lot :)

maybe today is my lucky day..
thanks a lot my dear..
maybe bagi semua org terlalu awal untuk aku cari pengganti nonie ,
tapi tak ada siapa yg tahu betapa sakit nya yg aku rasakan..
dari aku terus pendam rasa syg pada org yg tak sygkan aku..
lebih baik aku beri kasih syg aku pada yg sudi beri aku peluang kedua..
setiap manusia melakukan kesilapan..
pada diri sendiri aku berjanji untuk tidak lagi menyakiti hatinya..
dulu aku tinggalkan dia seperti dia tiada perasaan..
dan kini dia berikan aku peluang kedua tanpa berfikir panjang..
thanks Roslena Natasha binti Roslan..
sebab da beri I peluang kedua ,
sedangkan dulu I da buat U terluka dgn sikap I..
maafkan I..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan