Officially blog of my life. Just read and shut your fucking mouth. You be nice with me, i will make sure that i be nice with you too :)

19 Ogos 2012

di malam raya

pagi pagi raya ni selalu nya org happy happy,
ada yg tgh busy kat dapur masak mcm mcm ,
but aku just berkurung dlm bilik mengenang nasib..
hmmmmm , hampa bila org yg kita dah syg tinggalkan kita sbb org lain..
but it's okay babe , i don't mind..
hope awak happy dengan dia...
and now , tiba masa nya aku menebus semua kesalahan aku pada someone....
someone yg sentiasa ada dlm hati aku dari dulu sampai sekarang...
aku tak mampu buang rasa sayang dekat dia sebab ,
kami break sebab terpaksa...
and sekarang ni lah masa yg sesuai untuk aku tebus kesalahan aku..
hope masih ada ruang di hati awak untuk saya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan