Officially blog of my life. Just read and shut your fucking mouth. You be nice with me, i will make sure that i be nice with you too :)

14 November 2012

pendam

aku yang mengejar bayang cinta ,
kian terbiar .
terpendam kata tak terungkap selamanya .
pedihnya hanya aku yang merasa ,
mahu memilikinya ,
aku hanya hamba cinta .
bisik hati ku lepaskan dirinya ,
sungguh aku tak bisa .
biarlah ku sendiri tanpa kasih di hati .
aku tak mampu pertahankan lagi ,
cinta yang menyakiti .
biarlah aku pergi tiada hampa dihati .
pedihnya hanya aku yang merasa .
mahu memilikinya ,
aku hanya hamba cinta .
bisik hatiku lepaskan dirinya ,
sungguh aku tak bisa .
biarlah ku sendiri tanpa kasih dihati .
aku tak mampu pertahankan lagi ,
cinta yang menyakiti .
biarlah aku pergi tiada hampa di hati .
aku yang mengejar bayang cinta .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan