Officially blog of my life. Just read and shut your fucking mouth. You be nice with me, i will make sure that i be nice with you too :)

11 November 2012

hmmmm :(

apa yang aku rasa dalam hati ni ?
macam macam yang aku rase .
rasa nak nangis , nak menjerit , nak alone , semuanya lah..
sampai bila aku harus menangis sebab cinta..??
kenapa aku perlu rasa benda yang sama bila coupe..?
kenapa perlu ada org ketiga..?
apa salah aku..?
kenapa hati aku terlalu lembut melayan telatah kau..?
kenapa aku tak mampu marah kau..?
hati aku sakit dengan semua ni bolah tak kau faham..?
maafkan aku sebab tidak meluahkan...
aku tak nak kau rasa apa yg aku rasa..
tolong fhm perasaan aku , tlg berhenti menyakiti hati aku...
:'( cukup la , jgn terus buat aku terluka..
aku sayang kau , tapi jgn sampai aku mengalah dan pergi lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan